پرسپولیس مقابل ذوب آهن متوقف شد/ استقلالی ها در آزادی به تساوی رسیدند + فیلم
روز دوم از هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال با انجام 6 دیدار از ساعت 14:30 آغاز شد و در دیدار آخر شاگردان مظلومی میزبان تیم فوتبال استقلال اهواز است.
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی‌های هفته نوزدهم لیگ برتر  فوتبال امروز با برگزاری هفت دیدار به پایان می‌رسد.
 
پرسپولیس مقابل ذوب آهن متوقف شد/ استقلال 0 - استقلال اهواز 0+ فیلم
 
**استقلال 1 - اس.اهواز 1

استادیوم

آزادی

داور: 

موعود بنیادفر ـ کمک ها: مهدی الوندی واسد حاج محمد

استقلال:

وحید طالب لو، هرایر مگویان، میلادفخرالدینی، حنیف عمران زاده، یعقوب کریمی، جابر انصاری، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، سجاد شهباززاده، علیرضا رمضانی و مهدی مومنی

سرمربی: پرویز مظلومی

استقلال اهواز:

فرناندو سانتوس، طالب ریکانی، عادل کلاه کج، میلاد پاک پرور، حمزه خذیراوی، مهدی اسلامی، رضا بهمئی، میلاد ربانی فرد، مکی شریفی، حسین بهرامی و علی هلیچی

سرمربی: سیاوش بختیاری‌زاده

 

گل

داور در دقیقه 27 روی عیلرضا رمضانی پشت محوطه جریمه خطا اعلام کرد و شوت ایستگاهی زیبای امید ابراهیمی دروازه استقلال اهواز را برای بار اول باز کرد.

دقیقه 57 سانتر زیبای میلاد آپ رور را حمزه خضیراوی با یک ضربه دقیقه و در حالی که هیچ کدام از مداقعان استقلال او را پوشش نداده بودند وارد دروازه شد.

دقایق حساس

دقیقه 3 : ضربه ایستگاهی عادل کلاه کج به راحتی در دستان وحید طالب لو قرار گرفت.

دقیقه 10 : سانتر یعقوب کریمی با ضربه سر بی دقت جابر انصاری به بیرون رفت.

دقیقه 15 : شوت میلاد پاک پرور روی پاس خوب از سمت راست با اختلاف نسبتا زیاد به بیرون دروازه رفت.

دقیقه 19 : اشتباه حنیف عمران زاده میلاد پاک پرور را در موقعیت تک به تک قرار داد، او طالب لو را هم دریبل زد اما مگویان اجازه نداد دروازه استقلال باز شود.

دقیقه 20 : سانتر علی هلیچی از روی سر حمزه خضیراوی عبور کرد و موقعیت خوب برای استقلال اهواز از دست رفت.

دقیقه 24 : سانتر فوقالعاده یعقوب کریمی فقط یک ضربه آرام می خواست تا وارد دروازه شود اما سجاد شهباززاده ضربه سرش را با بی دقتی به بیرون زد تا بهترین فرصت برای استقلال از دست برود.

دقیقه 52 : سانتر مهدی مومنی در سمت چپ به میثم مجیدی رسید اما شوت او با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه 54 : پاس به بیرون زیبای جابر انصاری به مهدی مومنی رسید اما شوت محکم او به مدافعان استقلال اهواز برخورد کرد.

دقیقه 59 : شوت امید ابراهیمی با اختلاف زیاد به بیرون رفت.
دقیقه 61 : پاس عمقی امید ابراهیمی به یعقوب کریمی رسید و شوت بی دقت او با اختلاف زیاد به بیرون رفت.
دقیقه 74 : شوت سجاد شهباززاده از داخل محوطه جریمه به مدافعان پرتعداد استقلال اهواز برخورد کرد.
دقیقه 74 : سانتر دقیق جابر انصاری از روی سر پروپجیچ عبور کرد و راهی به دروازه نداشت.
دقیقه 76 : سانتر جابر انصاری را پروپجیچ زد که توپ به دست دروازه بان استقلال اهواز برخورد کرد.
دققه 77 : سانتر امید ابراهیمی با استوپ سینه سجاد شهباززاده همراه شد وشوتش با اختلاف کم به بیرون رفت.
دقیقه 78 : حمزه خضیراوی روی اشتباه طالب لو صاحب توپ شد اما طالب لو خودش اشتباهش را جبران کرد.
دقیقه 88: ضربه خضیراوی با اختلاف اندک به بیرون رفت.
دقیقه 89:طالب ریکانی با یک ضربه تماشایی به شدت دروزاه طالب لو را تهدید کرد و شیرجه طالب لو توپ را از زیر تاق بیرون کشید . بازیکنان و نیمکت نشینان تیم استقلال اهواز به شدت اعتقاد داشتند که ضربه آزاد طالب ریکانی در دقایق پایانی این مسابقه از خط دروازه عبور کرده و جاگیری نامناسب کمک داور مانع از اعلام گل دوم به سود تیم سفیدپوش اهواز در این دیدار شده است.
دقیقه 90 : پاس عالی انصاری به شهباززاده رسید اما بازم شهباززاده با بی دقتی توپ را به بالای دروازه زد.
این دیدار با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید.
 
ذوب آهن 2- پرسپولیس2/ تراکتورسازی تبریز 1- پدیده 1+ فیلم
 
** ذوب آهن 2- پرسپولیس2
 
ورزشگاه 
فولاد شهر
 
ترکیب پرسپولیس 
 الکساندر لوبانف، محسن بنگر، لوکا ماریچ، رامین رضاییان، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، علی علیپور و مهدی طارمی
 
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ
 
اخطار
هاشم بیک زاده(30) از ذوب آهن
فرشاد احمدزاده(30) از پرسپولیس
 
شرح گل
حرکت مهاجمان پرسپولیس پشت محوطه جریمه و پاس فوق العاده طارمی برای امید عالیشاه این بازیکن را با رشید مظاهری تک به تک کرد و گل اول به نام شماره دو پرسپولیس رقم خورد.

در حالی که کمال کامیابی‌نیا یک ضربه پنالتی را برای تیمش از دست داده بود، ذوبی‌ها صاحب پنالتی شدند و این ضربه را مسعود حسن‌زاده‌ برخلاف حرکت لوبانوف وارد دروازه کرد تا بازی به تساوی بیانجمد.

روی آوانتاژ فوق العاده اشکان خورشیدی پرسپولیس توسط علی علیپور از پشت محوطه جریمه صاحب فرصت شد و گل برتری تیمش را کاملا فنی به ثمر رساند.

روی یک ارسال و در ثانیه های پایانی بار دیگر ذوب آهن موفق شد بازی را به تساوی بکشاند تا حسرت پرسپولیس برای رسیدن به برتری مقابل آنها باز هم ادامه داشته باشد.

 
دقایق حساس
 

دقیقه 3: فرار علی علیپور روی پاس تودر امید عالیشاه، این مهاجم را با رشید مظاهری تک به تک کرد که پاس عرضی علیپور نصیب طارمی نشد و عرض دروازه را طی کرد.

دقیقه 3: رامین رضاییان توپ بازگشتی از عدم ضربه طارمی را بار دیگر روی دروازه فرستاد که مظاهری زودتر از دیگر بازیکنان آن را از آن خود کرد.

دقیقه 5: فرشاد احمدزاده در حالی که عزم دروازه ذوب آهن کرده بود با خطای هاشم بیک زاده متوقف شد و ضربه ایستگاهی را رشید مظاهری درون شش قدم از آن خود کرد.

دقیقه 6: کاوه رضایی از پشت محوطه جریمه ضربه راه دور خود را روانه دروازه پرسپولیس کرد که توپ با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 9: بهترین پاسور لیگ بار دیگر به دنبال افزایش آمار خود بود که کاوه رضایی قبل از اینکه پاس رجب زاده را از شش قدم به سمت دروازه بزند توسط لوکا به کرنر فرستاده شد.

دقیقه 10: هاشم بیک زاده از سمت چپ به سمت دروازه پرسپولیس یورش برد و بعد از دریبل رضاییان توپش را به محوطه جریمه فرستاد که ضربه کاوه رضایی در اختیار لوبانف قرار گرفت.

دقیقه 12: اشتباه مدافعان پرسپولیس در مهار پهلوان، پاس عمقی این بازیکن را در آستانه استفاده کاوه رضایی قرار داد که این فرصت خطرناک توسط لوبانف دفع شد. در ادامه کاوه رضایی روی این بازیکن خطا مرتکب شد که خورشیدی بازی را متوقف کرد.

دقیقه 15: حرکات سه ضلع هجومی پرسپولیس در نهایت توپ را در پشت محوطه در اختیار عالیشاه قرار داد که شوت کم اثر این بازیکن با اختلاف زیاد از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 17: ضربه ایستگاهی ارسالی از سوی مسلمان با اشتباه نژاد مهدی در آستانه ورود به دروازه به بیرون رفت و یک کرنر شکل گرفت.

دقیقه 27: ارسال روی دروازه ذوب آهن موقعیت خوبی برای رسیدن به گل برای سرخپوشان ایجاد کرد که در یک فعل و انفعال توپ به رضاییان رسید و ضربه بی دقت این بازیکن با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 38: شوت هاشم بیگ زاده از گوشه محوطه جریمه پرسپولیس با اختلاف کمی به بیرون رفت تا هواداران ذوب ثانیه ای به خیال گل به هوا برخیزند.

دقیقه 53: فرار مهدی طارمی به محوطه جریمه و پاس به عقب او به امید عالیشاه با دریبل مدافع مستقیم همراه شد و البته ضربه نهایی توسط او خیلی بد بود و راهی به دروازه نیافت.

دقیقه 55: حرکت 3 نفره علیپور، طارمی و در نهایت احمدزاده فرصت خوبی برای شماره 10 پرسپولیس ایجاد کرد که با ضربه بی‌دقت او و البته واکنش خوب مظاهری این فرصت ایده‌آل از دست رفت.

دقیقه 68: ارسال حدادی فر با ضربه سر هاشم بیگ زاده در تیر دوم همراه شد که توپ با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه 69: حرکت نوراللهی از جناح راست با ضربه راه دور و بیرون از محوطه او همراه بود که توپ راهی به دروازه مظاهری نیافت.

دقیقه 70: شوت پشت محوطه جریمه علی علیپور با برخورد به تیرک به شش قدم برگشت که با دخالت طارمی و نظری یک ضربه پنالتی به سود سرخپوشان اعلام شد. این ضربه پنالتی را کمال کامیابی‌نیا برای پرسپولیس زد که با واکنش مظاهری توپ وارد دروازه نشد و ضربه برگشتی را این بازیکن به بیرون زد.

دقیقه 72: روی یک ضدحمله ذوبی‌ها توسط مرتضی تبریزی درون محوطه جریمه صاحب توپ شدند که شوت این بازیکن با دخالت کامیابی‌نیا و برخورد دست این بازیکن یک پنالتی نصیب ذوب‌آهن کرد. خورشیدی با اعلام این پنالتی یک کارت زرد به هافبک دفاعی پرسپولیس داد.

 
 
ترکیب ذوب‌آهن: 
محمدرشید مظاهری، محمد نژادمهدی، علی حمام، هاشم بیک‌زاده، مهدی مهدی‌پور، هادی محمدی،  احسان پهلوان، کاوه رضایی، دانیال اسماعیلی فر، مهدی رجب زاده و قاسم حدادی فر
 
سرمربی: یحیی گل‌محمدی 
 
پرسپولیس 0- ذوب آهن 0/ تراکتورسازی تبریز 0- پدیده 0
 
**تراکتورسازی1- پدیده2
 
ورزشگاه
یادگار امام تبریز
 
ترکیب تراکتورسازی:
 
محمدرضا اخباری، محمد ایرانپوریان، شجاع خلیل زاده، خالد شفیعی، شاهین ثاقبی، بختیار رحمانی، آگوستو سزار، آلویس نانگ، مهدی کیانی، سعید آقایی و مهدی شریفی
سرمربی: امیر قلعه نویی 
 
ترکیب پدیده
 مجتبی روشنگر،  احمد آل نعمه ، محمدرضا ناصحی، مسعود نظرزاده، محمدحسین مرادمند، محسن یوسفی، مصطفی احمدی،  میثم نقی زاده، معین عباسیان، مهدی خیری، فرشاد سالاری به میدان خواهند رفت تا رکورد پیروزی های خود را در مقابل تراکتورسازان حفظ کند.
 
گل

مشهدی ها توانستند از شرایط جوی بازی نهایت استفاده را بکنند و یک پنالتی از حریف بگیرند و در نهایت محسن یوسفی که پشت این پنالتی ایستاده بود توانست برای اولین بار در این بازی گلزنی کند.

یک پنالتی دیگر در این بازی نتیجه بازی را تغییر داد، این بار تراکتورسازان توانستند گلزنی کنند، پنالتی که از برخورد توپ به دست مدافع پدیده نصیب تبریزی ها شد با ضربه ایرانپوریان به دومین گل این بازی تبدیل شد.

 
دقایق حساس:
 

دقیقه 17 – نفوذ و سانتر ایرانپوریان از جناح راست با ضربه سر شریفی روبرو شد اما این توپ از کنار دروازه روشنگر به بیرون رفت.

دقیقه 22 – بازهم سانتر ایرانپوریان برای شریفی فرستاده شد و ضربه بغل پای این بازیکن نیز به طرز خطرناکی از بالای دروازه پدیده به بیرون رفت.

دقیقه ۳۵ – سانتر بختیار رحمانی درون محوطه جریمه به خلیل زاده رسید اما ضربه سر این بازیکن بیرون رفت.

دقیقه 44 – سانتر دیگری از بختیار رحمانی، روی دروازه پدیده با ضربه سر شجاع خلیل زاده از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 56 – مهدی شریفی از پشت محوطه جریمه شوت محکمی را روانه دروازه مشهدی ها کرد اما این توپ با اختلاف کمی از بالای دروازه این تیم به بیرون رفت.

 
 
این بازی در دقیقه 44 به دلیل برف و کولاک شدید متوقف شد
 
پرسپولیس 0- ذوب آهن 0/ تراکتورسازی تبریز 0- پدیده 0
 
**سیاه جامگان1- گسترش فولاد 0
 
ورزشگاه
ثامن مشهد
 
ترکیب سیاه جامگان مشهد
محمدرضا ناصری، میثم حسینی، بهروز افشار، مهدی جعفرپور، رضا شربتی، مصطفی احمدی، حسین کریمی، حمیدرضا علی عسگری، علیرضا نقی‌زاده، رضا عنایتی، ایمان موسوی
سرمربی: فرهاد کاظمی
 
ترکیب گسترش فولاد تبریز
داود نوشی‌صوفیانی، مرتضی اسدی، سیدمحسن حسینی، علیرضا لطیفی، امید نظامی‌پور، محمد ابراهیمی، مگنو باتیستا، لئوناردو پیمنتا، داریوش شجاعیان، محمدامین درویشی، شهرام گودرزی، سیدمهدی سیدصالحی.
 
سرمربی: فراز کمالوند
 

گل:

ارسال ضربه کاشته از جناح راست و دفع توپ مدافعان به بهروز افشار رسید و افشار از روی خط شش قدم توپ را به طاق دروازه گسترش کوبید.

 
دقایق حساس:

دقیقه ۴: خطای بازیکن گسترش روی نقی زاده باعث شد سیاه جامگان صاحب ضربه آزاد شود که ضربه ایمان موسوی ثمری نداشت.

دقیقه ۶: توپ سیدمهدی سیدصالحی به شکل خطرناکی از کنار دروازه سیاه جامگان بیرون رفت.

دقیقه ۸: ضربه اوت بلند ایمان موسوی در دستان نوشی صوفیانی جای گرفت.

دقیقه‌۱۹:سید مهدی سید صالحی موقعیت تک به تک را از دست داد. این موقعیت پس از برگشت دادن سانتر ایستگاهی پیمنتا به دست آمد.

دقیقه ۲۴: علیرضا نقی زاده درون محوطه جریمه صاحب موقعیت شد که اگر به علی عسگری پاس می داد شاید سیاه جامگان بهتر از فرصتش استفاده می کرد.

دقیقه ۳۳: ضربه کرنر پیمنتا با ضربه سر بازیکن گسترش مواجه شد اما بازیکن گسترش توپ را از دروازه سیاه جامگان دور کرد.

دقیقه ۴۱: پاس موسوی به عنایتی رسید که عنایتی با سینه توپ را کنترل کرد اما در آخر ضربه را به بیرون زد.

دقیقه ۴۷: سانتر خطرناک پیمنتا را ناصری از دروازه دور کرد.

دقیقه 65: گسترش از روی سانتر صاحب موقیت شد و با بی دقتی مهاجمان از دست رفت.

 
حاشیه:
* علیرضا نقی زاده بازیکن مشترک دو تیم است.
*فرهاد کاظمی مدافعانش را تشویق کرد و با این کار به آن ها روحیه داد.
*با وجود رایگان شدن تماشای این دیدار فقط ۳۰۰ هوادار مشهدی در استادیوم حضور دارند.
 
پرسپولیس1- ذوب آهن 0/ تراکتورسازی تبریز 0- پدیده 0+ فیلم
 
**سایپا 0- استقلال خوزستان 1
 
ترکیب سایپا 
رادکو دویکوویچ، روزبه شاه علیدوست، مجید  ایوبی، علی زینالی، ابراهیم صادقی میلاد میداوودی، غلامرضا رضایی، ابراهیم شکوری، مهدی ترابی، حامد شیری و آندرانیک تیموریان
سرمربی: مجید جلالی
 
ترکیب استقلال خوزستان
خسوس، عقیل کعبی، محمدطیبی، جلال عبدی، کولیبالی، میثم دورقی، حکیم نصاری، فرشاد سالاروند، روح الله سیف الهی، حسن بیت سعید و رحیم زهیوی
سرمربی: عبدالله ویسی
 
ورزشگاه 
اکباتان
داور:رضا کرمانشاهی  کمک‌ها: سعید زارع و حمیدسبحانی
 
 
اخطار
حکیم نصاری(19) از استقلال خوزستان
حامد شیری(25) - آندرانیک تیموریان(42) از سایپا
 
 
دقایق حساس

دقیقه ١: شوت از راه دور میلاد میداوودی در آغوش خسوس قرار گرفت.

دقیقه ٢: سانتر بیت سعید از سمت چپ با ضربه سر سیف الهی همراه شد اما توپ با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه ٢: شوت از پشت محوطه جریمه رحیم زهیوی با اختلاف کم از دروازه سایپایی هابه بیرون رفت.

دقیقه ١١: سانتر تیموریان از سمت راست درون شش قدم به میداوودی رسید اما ضربه این بازیکن با اختلاف میلی متری به بیرون رفت.

دقیقه ٢٣: پاس سالاروند به بیت سعید رسید اما ضربه آقای گل استقلالی های خوزستان با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه ٣٨: ضربه مهدی ترابی از درون محوطه جریمه را خسوس به خوبی دریافت کرد.

دقیقه ٤٣: پاس محمد طیبی پشت مدافعین به بیت سعید رسید و این بازیکن توپ را سانتر کرد و در محوطه جریمه به بازیکن استقلال رسید و ضربه سیف الهی در استانه رفتن به دروازه به بازیکن حریف برخورد کرد که استقلالی ها به شدت اعتقاد داشتند که توپ به دست بازیکن سایپا خورده است اما داور بازی تنها یک کرنر برای تیم ویسی گرفت.

دقیقه ٥٩: پاس پشت مدافعین به رحیم زهیوی رسید اما ضربه این بازیکن با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه ٧٤: پاس زیبای رحیم زهیوی به حسن بیت سعید رسیدو ضربه این بازیکن را دوجکویچ در آغوش گرفت.

 
حواشی:
 
*کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران برای دیدن بازی به ورزشگاه پاس قوامین آمده است.
*حدود٥٠ هوادار اهوازی برای تشویق تیمشان به ورزشگاه آمده اند.
 
پرسپولیس1- ذوب آهن 0/ تراکتورسازی تبریز 0- پدیده 0+ فیلم
 
**فولاد خوزستان 1 - سپاهان اصفهان 0
 
 ورزشگاه 
غدیر اهواز
 
ترکیب فولاد خوزستان
 علیرضا سلیمی، محمداهل شاخه، بهمن کامل، امید خالدی، عبدا.. ناصری، ماتیاس چاگو، اکبر ایمانی، ساسان انصاری، امیرحسین فشنگچی، مهرداد بایرامی، کوئه ماها
 
سرمربی: دراگان اسکوچیچ 
 
ترکیب سپاهان اصفهان
رحمان احمدی، عبدا.. کرمی ، هادی عقیلی ، حبیب گردانی، وریا غفوری، فوزیل موسی اف ، محرم نویدکیا، رسول نویدکیا، سینیجاد آبریچیچ، محمدرضا خلعتبری و لوسیانو پریرا
 
سرمربی: ایگور استیماچ
 

گل:

در دقیقه 70 بازی ساسان انصاری با فرار از تله آفساید ارسال دقیقی روی دروازه سپاهان انجام داد که محمد اهل شاخه با جایگیری مناسب با ضربه سر دیدنی دروازه سپاهان را باز کرد.

 
دقایق حساس:

دقیقه 18: امیر حسین فشنگچی در موقعیتی تک به تک به جای این که خودش دروازه سپاهان را باز کند با یک پاس بی مورد چاگو را صاحب توپ کرد که این مهاجم کامرونی در موقعیت آفساید بود تا فرصتی طلایی از دست اهوازی ها در برود.

دقیقه 34: شوت فوزیل موسی اف از فاصله 30 متری با اختلاف از کنار دروازه فولاد به اوت رفت.

دقیقه39: ضربه ایستگاهی فولاد را امیر حسین فشنگچی از پشت محوطه جریمه زد که رحمان احمدی توپ را در آغوش کشید.

دقیقه45: ضربه ساسان انصاری از گوشه سمت چپ محوطه جریمه را رحمان احمدی به سختی در آغوش کشید تا آه از نهاد نیمکت نشینان فولاد بلند شود.

دقیقه 72: ضربه غافلگیر کننده لوسیانو پریرا با برخورد به تیرک افقی دروازه فولاد به زمین برگشت خورد.

دقیقه 89: ضربه کوئه ماها از پشت محوطه جریمه می رفت به گل دوم میزبان تبدیل شود که رحمان احمدی توپ را در آغوش گرفت.

 
 حاشیه
 
* با وجود رایگان بودن تماشای بازی تا چند دقیقه قبل از بازی تنها 1500 نفر به ورزشگاه آمده بودند.
*مهدی بدرلو هافبک فولاد در لیست ١٨ نفره فولاد قرار ندارد.
*باشگاه فولاد بنر بزرگی برای شهدای مدافع حرم استان خوزستان در کنار زمین نصب کرده است.
*نناد نکولیچ مربی فولاد با ایگور استیماچ و کادر فنی سپاهان در کنار زمین برخورد گرمی داشت.
*امید خالدی در غیاب مهرداد جماعتی و مساریچ امروز کاپیتان فولاد است.
*از بازیکنان سپاهان عبدالله کرمی ، وریا غفوری وً پریرا به سمت نیمکت فولاد رفتند.
*دقیقه ٤ هواداران ایوب والی را به شدت تشویق کردند وً خواستار بخشش او شدند.
*اکبر ایمانی از فولاد به سمت نیمکت سپاهان رفتند.
 
پرسپولیس1- ذوب آهن 0/ تراکتورسازی تبریز 0- پدیده 0+ فیلم
** صبای قم 0- راه آهن1
 
ترکیب صبای قم
 
حامد لک، مسعود حق‌جو، فیلیپه ماچادو، سامان آقازمانی، محمدامین آرام‌طبع، فرشید باقری، اکبر صادقی، ابوالفضل ابراهیمی، پیام صادقیان، فرید بهزادی‌کریمی و محمد قاضی
سرمربی: علی دایی
 
ترکیب راه‌آهن
محسن فروزان، فرشاد فرجی، ابراهیم کریمی، سید احمد مهدی‌زاده، حامد زمانی، بهادر عبدی، حمیدرضا دیوسالار، مهدی حنفی، سید علی فاطمی،  محمد عباس‌زاده و آنتوس سولومو
سرمربی: مهدی تارتار
 
شرح گل
صبا 0- راه‌آهن1(دقیقه 19: گل به خودی سامان آقازمانی): پرتاب دست زمانی را قاضی با ضربه سر زد که توپ برگشتی را بهادر عبدی با شوت روی پا زد و حامد لک درازکش با پا دفع کرد و در ادامه نیز حق‌جو قصد داشت توپ را دفع کند که به سامان آقازمانی خورد و وارد دروازه صبا شد.
 
دقایق حساس

دقیقه 14: فرید کریمی قصد داشت با ضربه چیپ دروازه فروزان را باز کند که او از زیر طاق دروازه توپ را با هر دو دست زد که کریمی قصد داشت توپ برگشتی را گل کند اما برخورد او با فروزان خطا اعلام شد.

دقیقه 42: ارسال آقازمانی را قاضی با ضربه سر زد که توپ با اختلاف از کنار دروازه راه‌آهن به بیرون زد.

دقیقه 2+45: سولومو بعد از حرکت از جناح راست به عبدی پاس داد که او هم مقابل دروازه صبا توپ را به عباس‌زاده رساند اما شوت این بازیکن به راحتی در اختیار لک قرار گرفت.

دقیقه 70: پاس خوب قاضی به اسلامی رسید اما این بازیکن که با فروزان تک به تک بود نتوانست از فرصت استفاده کند و شوت او را دروازه‌بان راه‌آهن با خروج موفق دفع کرد.

دقیقه 76: شوت روی پای قاضی از پشت محوطه جریمه به تیر عمودی دروازه رراه‌آهن برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه 79: سانتر خطرناک حق‌جو به محوطه جریمه راه‌آهن را فروزان با پرش بلند روی سر قاضی دور کرد و در برگشت نیز اجازه نداد بهزادی‌کریمی گلزنی کند.

دقیقه 3+90: سانتر حق‌جو را اوسانی با ضربه سر زد که توپ به شکل خطرناکی به اوت رفت.

 
حواشی
* امیرحسین صادقی از صبا و مهرداد محمدی از راه‌آهن محرومان دو تیم هستند.
* فرید بهزادی‌کریمی هفته سیزدهم مهاجم صبا بود اما بعد از آن به عنوان وینگر راست بازی کرد اما امروز دوباره در خط حمله این تیم به کار گرفته شده است. همچنین مسعود حق‌جو که بعد از هفته چهارم برابر راه‌آهن به جای مدافع میانی در دفاع راست بازی می‌کرد دوباره به پست تخصصی‌اش بازگشته است.
 
 
 در حال بروز رسانی...
 
فیلم های مرتبط:
 

تراکتورسازی1_پدیده2+فیلم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: ورزشیاجتماعیفرهنگیسرگرمی
برچسب‌ها: فوتبال ایران ، لیگ برتر ، استقلال ،پرسپولیس ، هفته نوزدهم ، خلیج فارس

تاريخ : یک شنبه 18 بهمن 1394 | 22:40 | نویسنده : امیر کاظمی |
.: Weblog Themes By RoozGozar.com :.

  • قالب وبلاگ
  • اس ام اس
  • گالری عکس